230km/h GPSowe ale jeszcze by poszła jakbym miał warunki. A4 koło Zgorzelca. Zachowanie auta poprawne, stabilne, ale nawierzchnia średnia, dało się odcxuć wibracje.
Vmax albo Vmax osiągnięty :)
Zwiń
X
-
239 km/h licznikowe na A9 pod Monachium było lekko z górki w dwie osoby na pokładzie.Skoda Octavia Combi 2007 2.0 TDI PD MAN 140 KM - była
Skoda Octavia Combi 2010 2.0 TDI PD DSG 140 KM - była
Skoda Octavia Combi 2012 2.0 TDI CR MAN 140 KM - była.
Skoda Octavia Combi 2014 2.0 TDI CR MAN 150 KM - była.
Skoda Superb Combi 2016 2.0 TDI CR MAN 190 KM - jest
Komentarz
-
-
205 na wskazówce, 207 na liczniku elektronicznym ( jednocześnie ). Jazda na zachód czyli teoretycznie pod wiatr. Do 200 - 205 rozpędzał się bez problemu. Potem miałem jeszcze jakieś 10% gazu ale praktycznie nie reagował. Jazda raczej po równym. Myślałem, że z 5-10 więcej pojedzie. Paliwo 95. 2 osoby na pokładzie. Prowadzenie bez zarzutu. Jechałem raczej wyluzowany bez spinania się. Obroty z tego co kojarzę to około 4600 przy 205-207.
[ Dodano: Pon 01 Cze, 15 12:32 ]
z prędkościami 200-205 jechałem tak około 40-50 km w dniu wczorajszym o 5-6 rano. Autostrada raczej pusta ( Stryków - Konin ).
Komentarz
-
-
Bo do szybkiej komfortowej jazdy po autostradach to sie kupuje minimum Audi A6 merca e klasę czy beemke piątkę.
A nie lekko wydłużonego kompakta.
Chociaż ja po trasie Warszawa Toruń clio z jakimś śmiesznym dieselkiem (spora cześć trasy vmax czyli 180 licznikowe) uważam ze octa to szczyt komfortuPowered by R-Performance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez p_e_t_eja nie rozpędzałem swojej do maxa ......200 km/h -jadąc z tą prędkoscią auto zachowuje się dość "nerwowo" -jest bardzo podatne na podmuchy wiatru i drugie spostrzeżenie to jest wysoki poziom hałasu powyżej 160km/h szczególnie jadąc po mokrej nawierzchni .
pozdr
Szczególnie jak masz siłe tłumienia kiery na "normal"
Lekarstwem na to są sprężyny obniżające...
Komentarz
-
-
maro rs, jak masz lane assist to nie musisz To nie ACC, ze dziala do 160 :P
Co do nerwowosci - zauwazylem dwa razy, ale w obu przypadkach naczepy tirow tez sie bujaly mocno po pasie od lini do lini (albo i za), wiec zdecydowanie to był wiatr.. A wtedy to i BMW 5 nie bedzie szlo jak po sznurku.. Jednak powierzchnia boczna swoje robi.
Komentarz
-
-
Mi to przeszkadzało troche bo do tej pory samymi sztywnymi samochodami jeździłem i to o masach 1600-1700 kg.
Tak więc dużo trzeba żeby wiatr coś takiego przestawił.
Skoda lekka buda i stała wysoko stąd też ten problem.
Po zglebieniu tematu brak
Ps. Najbardziej to przestawia na autostradzie Łódź -> 3city.
Tam przed 3city na tych górkach wiatry tak dają że naprawdę trzeba uważać
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LukiiPs. Najbardziej to przestawia na autostradzie Łódź -> 3city.
Tam przed 3city na tych górkach wiatry tak dają że naprawdę trzeba uważaćBiały działkowóz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Kapitan SnujaZamieszczone przez LukiiPs. Najbardziej to przestawia na autostradzie Łódź -> 3city.
Tam przed 3city na tych górkach wiatry tak dają że naprawdę trzeba uważaćBlack magic
Komentarz
-
-
Lukii, a jezdziles Passewalk - Lübeck, A20 w czasie mocnych wiatrow? Tam bywało wesoło, pare razy zaliczalem juz krawedz lewego pasa, uciekajac przed tirem... Choc chlopaki mowili, ze to i tak pikus w porownaniu z Dania, gdzie jesienia przed czescia mostow rozkladaja kontrole i wszystkie tiry na parkingi Jak sa srednie wiatry, to te co maja 40ton puszczaja.. jak sa ostre, to nawet tych uziemiaja
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzyzakpLukii, a jezdziles Passewalk - Lübeck, A20 w czasie mocnych wiatrow? Tam bywało wesoło, pare razy zaliczalem juz krawedz lewego pasa, uciekajac przed tirem... Choc chlopaki mowili, ze to i tak pikus w porownaniu z Dania, gdzie jesienia przed czescia mostow rozkladaja kontrole i wszystkie tiry na parkingi Jak sa srednie wiatry, to te co maja 40ton puszczaja.. jak sa ostre, to nawet tych uziemiaja
Co do skrzyn to tez mi się wydaje ze manual vs. DSG będzie miał wyższy V Max.
Osobiście tez uważam ze powinni dawać do RSow 7ki tak jak np w Golfach VII.
Mogliby je dobrze zestopniowac tak aby ostatni bieg był długi i dawał dobry V Max.
Ta 6tka jest ciut przy krótka.
U mnie przy 2,5 tys rpm mam 140 km/h a np w audi a5 automat 2.0 Tdi przy tym samym rpm jest 170 km/h
Komentarz
-
-
Lukii, golfy mają te same skrzynie co skody, DSG7 jest tylko w słabych wersjach, jedynie passat ma jakąś nową DSG7.
W benzynowym RSie z DSG6 nie ma tego problemu, skrzynia pozwoliłaby jechać 3 paczki, jedynie w pierwszej kolejności nie pozwala ogranicznik (licznikowe 260), a w drugiej - brak mocy. Manual ma krótsze przełożenia - a ściślej, DSG ma krótsze pierwsze 3, na 4 już jest mniej więcej taka sama V max, na 5 i 6 w DSG można jechać szybciej - z kickdownem DSG przy 250 km/h ma jeszcze 5 bieg (i poniżej 6 krpm)."k..., aleś pan tu bestię postawił"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maro rsLukii, golfy mają te same skrzynie co skody, DSG7 jest tylko w słabych wersjach, jedynie passat ma jakąś nową DSG7.
W benzynowym RSie z DSG6 nie ma tego problemu, skrzynia pozwoliłaby jechać 3 paczki, jedynie w pierwszej kolejności nie pozwala ogranicznik (licznikowe 260), a w drugiej - brak mocy. Manual ma krótsze przełożenia - a ściślej, DSG ma krótsze pierwsze 3, na 4 już jest mniej więcej taka sama V max, na 5 i 6 w DSG można jechać szybciej - z kickdownem DSG przy 250 km/h ma jeszcze 5 bieg (i poniżej 6 krpm).
Co do V maxa to miałem kilka razy 240 ale to już zażynanie "kury"
Komentarz
-
Komentarz